Reparation?

Alle henvendelser om reparation skal ske på mail eller SMS, med billeder og beskrivelse af produktet

Send venligst info om
– fabrikat (alternativt info om forhandler hvor produktet er købt)
– alder (omtrentlig, hvis du ikke kender købsdato)
– produktdata (størrelse = bredde x højde eller udfald (ved markise))
– evt. mærkat med produktdata, kig i overkassen eller på bagsiden af produktet
– hvor (by) og hvornår (træffetid) arbejdet ønskes udført (ved indlevering er dette punkt ikke nødvendigt)

Send venligst billeddokumentation til identifikation af produktet
– produktet som helhedsfoto set lidt på afstand
– detaljefoto(s) af mekanikken, fx betjeningsmekanisme (snorlås, kædehus, betjeningsgreb), endekappe, overkasse, bundliste, arm…
– detaljefoto(s) af skaden eller fejlen
– tilgængelighed, hvis der fx skal anvendes stige, stillads eller andet for at komme til produktet

Hvorfor skal du sende alle disse oplysninger?
Kort sagt: For at få den bedst mulige service. Det letter arbejdsgangen og gør det billigst muligt for dig. Behandling af denne type forespørgsel er forbundet med et stort tidsforbrug.  I stedet for en længere SMS-tråd eller mailudveksling giver billeder den bedste mulighed for hurtigt at svare på, om det kan lade sig gøre – og om det giver mening – at reparere produktet. Af og til kan det faktisk bedre svare sig at købe et nyt. Og indimellem kan reparation ikke lade sig gøre.

Læs venligst de særlige vilkår for reparation, da du automatisk bekræfter disse ved indgåelse af en aftale om reparation.

Bemærk: KUN reparation af “anerkendte fabrikater” (fx Luxaflex, Faber, Stila, Toppoint) købt hos en fagmand i Danmark. Du kan desværre ikke få repareret produkter købt i byggemarkeder, varehuse, i udlandet eller på nettet. Afkortning eller øvrig tilpasning af produkter, uanset fabrikat og type, kan desværre ikke tilbydes.